Lukk

Kundeportal – for ansatte og bedriften

Origo er portalen som knytter sammen alle relevante data om mobilbruk, utstyr, nettbutikk, support mv. på en felles plattform – for både den enkelte bruker og for bedriften.

Origo er stedet hvor den ansatte kan følge med på eget mobilforbruk, endre abonnementstype, kjøpe ny mobiltelefon i bedriftens egen nettbutikk, se hva som er lønnstrekk, håndtere reparasjoner av mobiltelefon og nettbrett.

Den samme informasjonen har avdelingsledere på aggregert nivå for sin avdeling, og de kan også se informasjon om den enkelte ansatte. Avdelingsledere kan også bestille utstyr og administrere abonnementer på vegne av andre samt distribuere nyttig informasjon.

Tanja Heffner 553958 Unsplash

Mobile as a Service

Mobile as a Service (MaaS) er et konsept der flere av våre løsninger smeltes sammen og leveres som en tjeneste. For kunden betyr MaaS bedre og mer helhetlige løsninger for mobilitet, samtidig som virksomheten får lavere kostnader og bedre oversikt.

Utstyr og abonnement

Mobiltelefoner, nettbrett, øretelefoner, annet tilbehør. Techstep leverer det aller meste av mobil- og IT-utstyr fra ledende produsenter, inkludert Apple-produkter.

Drift og support

IT-avdelingens forlengede arm? Eller full outsourcing av IT-avdelingen? Er utfordringen kostnadskutt, sliter dere med å ansette kvalifiserte medarbeidere, er IT-verktøyene blitt mer komplekse, eller… ? Techstep tilbyr den løsningen som passer for akkurat din organisasjon.

Apple in Business

Apple har skapt teknologi og brukeropplevelser som foretrekkes av veldig mange, særlig yngre arbeidstakere. Techstep gir din bedrift muligheten til å høste gevinstene ved å gi dine medarbeidere verktøy og systemer de trives og jobber aller best med.

Skybasert kontaktsenter

Med et skybasert kontaktsenter får bedriften en riktig ruting av innkommende henvendelser, enten det er i form av oppringninger, e-post, soisale medier, tekstmeldinger eller chat. Dette kan håndteres helt uavhengig av geografi.

Enterprise Mobility Management (EMM)

Bruker de ansatte i din bedrift nettbrett og mobiltelefon til mer enn samtaler og e-post i jobbsammenheng? En sentral administrasjon med operativsystem og apper vil høyst sannsynlig gi dere både økt effektivitet og bedre sikkerhet.

Kostnadskontroll

Kostnadskontroll er løsningen som skiller jobb og privatbruk av mobiltelefonen for alle ansatte ved oppsett av enkle policyer.

Kundeportal – for ansatte og bedriften

Origo er portalen som knytter sammen alle relevante data om mobilbruk, utstyr, nettbutikk, support mv. på en felles plattform – for både den enkelte bruker og for bedriften.

Asset Management

Asset Management er styring og kontroll med utstyrsparken til bedriften. Det inkluderer finansiering og forsikring av mobiltelefoner og tilbehør, tilgjengeliggjøring av reservetelefoner, bytte (swap) og salg av brukt utstyr etter endt avtaletid, vanligvis 24 måneder.

Office 365

Med Office 365 kan du og kollegene samarbeide enda tettere enn før, for eksempel i Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive og Microsoft Teams. Office 365 er Microsofts skybaserte abonnementstjeneste.

WiFi for bedriften

Raskt, stabilt og sikkert. Det er de tre viktigste egenskapene til bedriftens trådløse nett – grunnleggende infrastruktur som alltid fungerer helt knirkefritt.

Mac@Work

Med Mac@Work kan din virksomhet få levert Apple MacBook Pro som en tjeneste fra Techstep til en fast månedspris. Enklere blir det ikke.

Education by Techstep

Lærergjerningen er blant samfunnets aller viktigste. Er det et kall? Er det et yrke? Uavhengig av hva de enkelte svarer, er det helt sikkert at den digitale transformasjonen også har kommet til klasserommet. Techstep vil gjerne hjelpe elever, lærere og skole med å skape en bedre skolehverdag med digitale verktøy.

Beskyttelse mot avlytting med NATO-standard

Nå kan private bedrifter beskytte sine ansattes sensitive mobilsamtaler i inn- og utland med samme verktøy som forsvar og regjeringer bruker. Med en ny app kan de fortsette å bruke telefonen de liker og kjenner.

Referanser

Se alle referanser

Kom i kontakt med oss