Lukk

Vår løsning

Det vi gjør for våre kunder er basert på en enkel tanke: Å gi dine kolleger digitale verktøy som de trives med og som derfor gjør dem effektive – uansett hvor og når de ønsker å jobbe. Stikkordet er mobilitet. Dette leverer vi til en rimelig og forutsigbar pris, med fremragende IT-sikkerhet, uten at det legger beslag på interne ressurser hos kunden.

Magien oppstår når markedets beste digitale verktøy spiller sammen

Mobile as a Service

Mobile as a Service (MaaS) er et konsept der flere av våre løsninger smeltes sammen og leveres som en tjeneste. For kunden betyr MaaS bedre og mer helhetlige løsninger for mobilitet, samtidig som virksomheten får lavere kostnader og bedre oversikt.

Les mer

Mobiltelefoner, nettbrett, øretelefoner, annet tilbehør. Techstep leverer det aller meste av mobil- og IT-utstyr fra ledende produsenter, inkludert Apple-produkter.

Les mer

Kostnadskontroll for mobilbruk handler grovt sett om to ting. Mest og først av alt handler det om å gi økonomiavdelingen verktøyene til å gjøre budsjettering, regnskap og skatterapportering enkelt og effektivt.

Les mer

Bruker de ansatte i din bedrift nettbrett og mobiltelefon til mer enn samtaler og e-post i jobbsammenheng? En sentral administrasjon med operativsystem og apper vil høyst sannsynlig gi dere både økt effektivitet og bedre sikkerhet.

Les mer

IT-avdelingens forlengede arm? Eller full outsourcing av IT-avdelingen? Er utfordringen kostnadskutt, sliter dere med å ansette kvalifiserte medarbeidere, er IT-verktøyene blitt mer komplekse, eller… ? Techstep tilbyr den løsningen som passer for akkurat din organisasjon.

Les mer

Asset Management er styring og kontroll med utstyrsparken til bedriften. Det inkluderer finansiering og forsikring av mobiltelefoner og tilbehør, tilgjengeliggjøring av reservetelefoner, bytte (swap) og salg av brukt utstyr etter endt avtaletid, vanligvis 24 måneder. Alt dette struktureres til én tjeneste med en fast månedspris

Les mer

Techstep kan tilby kunde full finansiering av hardware og lisenser gjennom sitt datterselskap, Techstep Finance AS. På denne måten vil kunde kunne flytte kostnadene relatert til innkjøp og drift av mobile enheter og utstyr fra investeringsbudsjettet til driftsbudsjettet. Dette frigjør kapital og gir kunde mulighet for lavere totalkostnader med hensyn til innkjøp av mobiler, nettbrett, PC/Mac, lisenser og annet.

Vil tilbyr skreddersydde applikasjoner som løser dine utfordringer i hverdagen.

Origo er portalen som knytter sammen alle relevante data om mobilbruk, utstyr, nettbutikk, support mv. på en felles plattform – for både den enkelte bruker og for bedriften.

Les mer

360 workplace

Dette tilbyr vi

Vi er overbevist om at kombinasjonen av smarte verktøy, sikker og stabil teknologi og gode brukeropplevelser kan gjøre bedriftens viktigste ressurser enda litt bedre. Det kan gjøre sykepleierne enda litt mer verdifulle for pasienter og leger, pilotene til bedre og mer effektive operatører av fly, butikksjefer til enda bedre selgere, osv. Skal vi ta en prat om hvordan dere kan få mer tid til kjerneoppgavene og kanskje bli enda bedre til å utføre dem?

Mobile as a Service

Mobility as a Service (MaaS) er et konsept der flere av våre løsninger smeltes sammen og leveres som en tjeneste. For kunden betyr MaaS bedre og mer helhetlige løsninger for mobilitet, samtidig som virksomheten får lavere kostnader og bedre oversikt.

Utstyr og abonnement

Mobiltelefoner, nettbrett, øretelefoner, annet tilbehør. Techstep leverer det aller meste av mobil- og IT-utstyr fra ledende produsenter, inkludert Apple-produkter.

Drift og support

IT-avdelingens forlengede arm? Eller full outsourcing av IT-avdelingen? Er utfordringen kostnadskutt, sliter dere med å ansette kvalifiserte medarbeidere, er IT-verktøyene blitt mer komplekse, eller… ? Techstep tilbyr den løsningen som passer for akkurat din organisasjon.

Apple in Business

Apple har skapt teknologi og brukeropplevelser som foretrekkes av veldig mange, særlig yngre arbeidstakere. Techstep gir din bedrift muligheten til å høste gevinstene ved å gi dine medarbeidere verktøy og systemer de trives og jobber aller best med.

Skybasert kontaktsenter

Med et skybasert kontaktsenter får bedriften en riktig ruting av innkommende henvendelser, enten det er i form av oppringninger, e-post, soisale medier, tekstmeldinger eller chat. Dette kan håndteres helt uavhengig av geografi.

Enterprise Mobility Management (EMM)

Bruker de ansatte i din bedrift nettbrett og mobiltelefon til mer enn samtaler og e-post i jobbsammenheng? En sentral administrasjon med operativsystem og apper vil høyst sannsynlig gi dere både økt effektivitet og bedre sikkerhet.

Kostnadskontroll

Kostnadskontroll for mobilbruk handler grovt sett om to ting. Mest og først av alt handler det om å gi økonomiavdelingen verktøyene til å gjøre budsjettering, regnskap og skatterapportering enkelt og effektivt.

Kundeportal – for ansatte og bedriften

Origo er portalen som knytter sammen alle relevante data om mobilbruk, utstyr, nettbutikk, support mv. på en felles plattform – for både den enkelte bruker og for bedriften.

Asset Management

Asset Management er styring og kontroll med utstyrsparken til bedriften. Det inkluderer finansiering og forsikring av mobiltelefoner og tilbehør, tilgjengeliggjøring av reservetelefoner, bytte (swap) og salg av brukt utstyr etter endt avtaletid, vanligvis 24 måneder.

Office 365

Med Office 365 kan du og kollegene samarbeide enda tettere enn før, for eksempel i Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive og Microsoft Teams. Office 365 er Microsofts skybaserte abonnementstjeneste.

WiFi for bedriften

Raskt, stabilt og sikkert. Det er de tre viktigste egenskapene til bedriftens trådløse nett – grunnleggende infrastruktur som alltid fungerer helt knirkefritt.

Mac@Work

Med Mac@Work kan din virksomhet få levert Apple MacBook Pro som en tjeneste fra Techstep til en fast månedspris. Enklere blir det ikke.